2010

ja nu var det 2010 då!
Detta året kommer att ändra mycket i mitt liv. Jag ska ju ta studenten om några månader, närmare bestämt den 2 juni och innan dess ska det vara en massa skivor. Guud va roligt det ska bli! Är såå himla nervös och taggad för2010.

Jag har ansökt om att vara au-pair nu, så det är bara att vänta på att de ska ringa! :)

Men nu till nyår ja,
dagen började på Willys där vi (Sarah, Anna, Elin, Elli och jag) handlade efterrätt och sallad. Sen åkte vi till Ica Maxi för att hämta vår catering, medan Elin, Elli och jag gjorde det så stannade tvillingarna i Forum för att köpa lite andra saker till kvällen! En fullastad bil hem till Elin! Plockade ut alla varorna och därefter så åkte tvilliningarna och jag för att hämta stolar hemma hos Fille. Därefter åkte tvillingarna hem och jag åkte till Elin för att hjälpa till. Hela eftermiddagen gick och vi gjorde iordning med mat och sen såklart oss själva.
Det blev verkligen jättelyckat hela kvällen. Alla tyckte om maten och det räckte mer än väl till alla. Ingen var speciellt pepp på att dansa men några gjorde det iaf! hahah. Drickadet började vid kl 6 och fortsatte hela kvällen/natten. Ingen kommentar behövs! (a) haha, somnade tillslut brevid min bästa vän!

    

carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0