Bra dag trots allt

ja som alla som går på nacka vet började skolan idag.. usch! Men det var inte så farligt.. haha kan bero på att vi inte hade några jättejobbiga lektioner. Först bild, sen lunch sen skulle vi haft engelska men vår lärare var sjuk så vi hade inget, och sen sista lektionen var matte. (a)
Åkte till stallet, jäääättehalt! Höll på att dö.. men jag klarade mig, sjukt läskigt! :/ Kallt som fan där ute. haha, allt låter negativt men sen började jag rida för Malin och det gick verkligen såååå himla bra. Vi fick jättefin tölt och kunde göra bra och fina övergångar från skritt till tölt och från skritt till trav. Han tyckte det var jobbigt och var helt svettig efteråt.. Men jag var jättelycklig! :D
Min bebis min älskling!
carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0