Dålig uppdatering, men bra dagar

Halloj allesammans!
Förlåt för min hemskt dåliga uppdatering men som vanligt pågår det väldigt mycket i mitt liv!
Helgen var iaf väldigt bra! Lördagen spenderades först i en handbollshall där jag tittade på mig syster. Jag är så otroligt stolt över henne då hon verkligen har kämpat för att komma tillbaka efter sin korsbadsskada för ett år sen. Jag vet att hon älskar handbollen och jag älskar henne för att hon kämpar. Spåret vann iaf mot Skogås och syster spelade jättebra! <3
På kvällen var Sarah och jag (och en massa andra tjejer) och firade Maria som äntligen fyllde 18! :) Grattis till Poca från Mico! <3

   
Maria 18 år! <3 (Maria på den första bilden!)

Söndag, ja då gjorde jag inte så mycket, jag sov hos bästa vän och sen åkte jag ut till stallet för att träffa Lotta (Mökkurs ägare) och så red vi ut i skogen.. mysigt! Sen lite plugg och kollade en massa handboll med daddy!

Resten av veckan har varit som vanligt, träning! haha (a) ganska mycket skolarbete men jag har varit otroligt motiverad den här veckan. Min lediga onsdag spenderades först på sats och sen hemma och fixade en massa småsaker som jag skulle ha gjort. Gjorde klart min scrapbook för 2007, 2008 och 2009.. Klistrade in bilder i mitt fotoalbum och lite födelsedagskort! :)
Idag torsdag har det varit skola.. inte gjort så mycket.. filosofiseminariet gick bra och vår lärare verkade nöjd med vår insats! Tur för dig bästa vän att det inte var något allvarligt!
Kvällen kommer spenderas med Elin (mitt diem) på Stadium på hamngatan där jag blev inbjuden av Sofis att vara med på "boot camp"-kväll! Det ska bli mycket intressant! :)

 

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0