Fantastiskt, födelsedag, frys helg

Ja allesammans!
Helgen har varit jättebra måste jag säga! :D Fredagen spenderades som jag nämde tidigare hemma hos Jossan! Jättemysig middag med Jennifer, Jossan och frida.. och bästa vän såklart! haha (a) Sen kom Maria också! Lets dance och solsidan :) Och youtube med Zac Efron! Älska, älska, älska honom!

lördagen vaknade jag och då var det 25 minus grader.. bor vi i Sverige eller vad? Vi gick in för att gratta lillasyster som fyllde 17 år. GRATTIS!! <3 <3 Hon fick två paket på morgonen, en turkos sport bh av mig och en eltandborste av mamma och pappa! Sen käkade vi frukost och pappa skjutsade mig till sats och syster till samlingen i Brännkyrkahallen.. Sen efter pilates kom mamma och pappa och vi åkte för att kolla på systers första match i Sm steg 4.. Hela familjen spenderade alltså dagen i Brännkyrkahallen och Spårvägen vann båda sina matcher! Syrran var otroligt duktig i sista matchen!!! Både anfall men framför allt försvar! På kvällen firade vi syster med mer paket och glass o film!

Spårvägen   

klockan ringde halv 5 på morgonen idag.. Bussen mot Romme skulle gå kl 6 och samling kvart i 6 i Ektorp.. Bästan vän och jag satt tillsammans på bussen såklart! Vi kollade på playa del sol och sov typ hela vägen till Romme. Sen åkte Anna, Sarah och jag skidor hela dagen! Hur mysigt som helst. Ni är verkligen underbara vänner! Det blev lite fikapauser och lunch såklart.. det var ju så himla kaaaallt!! Jättefina backar och lagom med snö! Underbart att bara swicha ner för backarna! Dock lite för kallt.. Vi åkte hela dagen och hade bara mysigt. Bästa vän och jag såg typ 2 avsnitt av Playa del sol på väg hem och sen somnade vi och sov typ hela vägen hem också (a) trötta tjejer eller vad? haha..

   

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0