Finally friday

ja äntligen är det fredag igen! och den sista fredagen på januari! :) (a)
Det var jätteroligt igår med Elin på Sofis grejen.. vi kom dit och kom in! haha, nej sen gick vi omkring och bara tittade och köpte varsin rosa sport-bh! Underbart fin, man längtar så efter sommaren! Sen ja bara var vi där ett tag och gick omkring! Det är så kul att vara med denna fina person, vi har alltid lika kul sexy bitch! Always and forever!

 

idag fredag så åkte jag till gymmet, alltid lika skönt! Duschade, gjorde mig iordning och sen mötte jag Jossan för att åka till skolan. Redovisningen gick jättebra och alla skrattade (det var de vi ville) haha.. Alltid bra med lite cred från Hélène & Bert! Sen skulle bästa vän och jag åka till stallet och rida.. men min bil började krångla så jag vågade inte. Så det blev en tur till Farsta och kollade lite.. alltid mysig! <3 Köpte jättesöta skor. Nu ligger vi i min säng och kollar på "Sex and the City" Weeee lovvee! <3 Snart ska vi åka hem till Jossan och käka middag, kolla let's dance och bara ha mysig med Maria o frida.


Capre diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0