Funderingar, förlust och fantastiskt

Ja det blev 3 f som fick summera min vecka..
Det har väll inte varit så mycket som har hänt, tisdag, skolan rullade på som vanligt. Åkte du till stallet och red för Malin, det gick lika bra som vanligt men nu måste jag jobba mer med att få Mökkur att kunna gå från tölt till trav och vise versa.. Men det kommer väll, och såklart jobbar vi mycket galopp nu när vi kan galoppera i snön. :) På kvällen Sverige - match, förlust mot Slovienien.. :/ Vi kunde ha vunnit!!

onsdag, ja då var jag ledig, åkte till skolan för utvecklingssamtal med Hélène. Det gick väldigt bra och inte så mycket att säga om det. Åkte och spinnade och sen hem för att plugga lite. Sarah kom hit typ en snabbis och sen åkte jag för att möta mamma i Sickla. Sarah och jag handlade födelsedagspresent till fröken Hiller som fyller år på lördag! :)

tordag, skola (lackade på min mattelärare) ja det var väl det enda roliga denna dag. Nej juste, haha vi hade inga lektioner på eftermiddagen så jag kom hem vid halv 2. Då kände jag bara för att inte göra något fram till att jag skulle hämta på dagis. Så jag la mig ner för att kolla på One Tree Hill.. Det är faktikst en mycket bra och tänkvärd serie. Det är klart att den är hemsk och det känns som om det aldrig blir bra, men så är väl livet? Det går i kurvor, såklart inte lika mycket som i en tv-serie. Men det finns mycket klokt.. Hur man egentligen inte känner personerna som går i ens klass. Hur man kan ändra uppfattning efter bara en lektion om en person. Att man verkligen borde säga till dem man älskar att man älskar dem, för livet kan snabbt ändras!

jag tror iaf på ödet, det måste jag erkänna! Att allt har en mening, även om det inte blir bra så är det en mening. Idag, inga lektioner för Bert var sjuk.. Så Sarah, Ellen, Isa och jag gjorde klart vårt svenska tal och käkade lunch. Sen åkte jag till stallet (funderade på att träna men hann inte med passet som var kl. 12) Ut till min älskling som nu kommer när man ropar på honom! Jag blir helt varm i hjärtat! <3 Red i 40 min, både på volten och sen galoppträning i snön. Både han och jag var helt slut när vi var klara, men det är bra! Den 20 ska vi till fors igen och rida heldag för Malin. Det ska bli jättekul eftersom vi har utvecklats väldigt mycket nu bara på en månad! <3 Åkte hem och fixade med lite saker. Sen till sats för att träna, ooooh! haha, supersnygg kille på träningen (såg precis ut som Nate i Gossip Girl!) mm :)
Svensk förlust idag också, vilket betyder att det inte blir mer spel i EM. Jag tkr så synd om dem! Fan också! :(

   






 Vad vore det svenska ladslaget utan YSTAD! <3 

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0