Hard work, work, work!

Japp sitter på jobbet igen. Eller ifs har jag gjort det sen kl 7, men det är en annan sak.
Det har varit precis som vanligt här, inget speciellt. Det har ringt lite folk, jag har ringt lite folk om nybesök. Allt har flytit på. Det känns verkligen som om jag jobbar här precis som vem som.. jag har vuxit upp med de här människorna. Både syster och jag har varit här när vi var små och sjuka. Lediga, ja hela vår uppväxt. Sen jag har väl jobbat på HFC sen jag var 15, 16.. med allt från att tugga papper till att nu sitta i receptionen.

Ikväll ska jag gå på date med min bästa vän! haha, vi får passa på nu när Gustav (hennes pojkvän) är i NY! ;).. först middag och sen bio! <3



carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0