Sämre, bra, bättre

Måndag idag, vaknade upp med en halsont så det blev ingen träning.. :/ usch! Fan också.. jag som älskar att träna! Men jag måste bli bättre först!

Skolan var som vanligt, ganska tråkig. Möller och jag gick ner och bokade lokalen som vi ska ha på vårt Internationella coctailparty för SI-klasserna på torsdag. Jag måste säga att jag är sjukt irriterad på vår ordförande (jag är vice). Han gör inte ett jävla skit och hjälper inte till med något. Sist när vi skulle fixa inför vår "bonding-dag" så var det Sofia och jag som gjorde allt. Han frågade inte ens om han kunde göra något. Han hänger bara med och ba: "Yes, men bra!" Jag är såååå arg just nu. Denna gång när vi IR (internationella rådet) ska fixa en sak så hjälper han inte heller till.. Men jag ska ta det med honom imorgon! USCH!

var med bästa vän efter skolan idag, jättemysigt som vanligt! Satt och snackade om allt, precis allt! Du är bäst!<3 Pluggade lite också, gjorde klart en religionuppgift. Har lite spanskaglosor till imorgon och sen började jag med matten. HJÄLP säger jag bara. Jag har nu iaf skickat in en intresseanmälan för hjälp med matten! Det känns jättebra nu.

Nej nu måste jag sova, jobbiga tisdagar! Men onsdag ledig.. :) wiiieee



Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0