Söndag, dagen innan

Usch ja, dagen innan skolan börjar igen.. det här lovet har gått så himla fort måste jag säga. Tiden har bara rusat iväg.
Förra veckan var ganska lugn.. jobbade måndag, tisdag. Tisdagkväll var jag som sagt på bio med min bästa vän, först blev det italiensk restaurang och sen bio. Den var faktikst jättebra måste jag säga. Sarah och jag var lite missnöjda med slutet men annars väldigt bra! Hahah ingen kommentar på hur Sarah kom hem därifrån! hahahhah

onsdagen, var jag säkert i stallet, kommer inte ihåg. Men på kvällen kom mina kära vänner Sarah och Elin och vi kollade på ONE TREE HILL.. mohahha, det är helt underbart! Jag verkligen älskar denna serien. <3 <3 <3
torsdagen, var Elli, Elin och jag ute och åkte pulka hemma hos Elin. Det var jätteroligt, först kollade vi på paradise hotel och sen pulka, med fika när vi kom in. Sen fortsatte vi att kolla på One Tree Hill.. Käkade middag hos Elin och sen åkte jag hem och bara chillade.

 

Fredag kom barndomsvännerna och fikade vid lunch. Allt lika trevligt! Sen åkte jag hem till bästis.. vi kollade på Gossip Girl och käkade middag m familjen Hillbert. Sen började Sarah, Anna och jag göra oss iordning för att åka in till stan.. VI SKULLE UT OCH FEEEESTA!!! haha (a) Hela kvällen var lyckad. Fast det var otroligt kallt!!! Men när vi väl var på nype så hade vi jättekul med Elin och Sofia. Dansade och hade skojj! <3
Lördag, vaknade hemma hos bästis, trött som fan. Men bestämde mig ändå för att åka och träna. Skulle träffat en kompis men så blev det inte.. Men jag tränade på sats iaf. Sen hem och sen ut för att handla med mamma och pappa. När jag kom hem kollade jag lite på handbollen, men jag var sååå jäkla trött så jag somnade. Sen på kvällen kollade jag på Wallander med mamma och pappa. Och senare på kvällen så kollade jag på 17 again. Ååh den skulle inte vara lika underbar om inte Zac Efron var med! <3 <3 <3 underbar! <3 <3 <3



Söndag, åkte för att spinna i Nacka strand. Jätteskönt och sjukt taggad. hihi, sen kom Elin och jag och vi åkte till min älskling ute i stallet. Det var jättemysigt och vi red en tur i skogen. Bilder kommer! Tack min älskling Elin för en underbar dag ! <3 < 3 <3

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0