Vänskap, hälsa, besvikelse

Ja rubriken beskriver de sista dagarna av denna vecka.. Men allt som allt har denna vecka varit helt okej, första veckan i skolan! :p (a) Med onsdagar lediga hela våren så ska jag nog klara det! :) Tränat hela veckan så jag känner att beach 2010 kommer nog vara okej! hahha, kanske iaf (a).. 6 dagar i veckan är mitt mål, men sen har jag min älskling som jag rider 2-3 i veckan. Sen ska jag väll försöka satsa på skolan också.. ibland hatar jag att min tid inte räcker till! USCH!!!!

Att man blir sviken eller sviker, det tillhör nog livet. Men när man försöker göra allt till det bättre och är anklagad för att svika blir det inte lättare när den personer sviker igen! Aja, hoppas det går bättre nästa vecka!

  
jag har världens finaste vänner!

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0