Första dagen

Igår var första dagen på "jobbet". Morgonen började med att det åskade, blixtrade och regnade. Inte alls roligt, så det blev inget camp för Charlie. Så de kom hem efter att ha lämnat av Ben! Så vi lekte lite hemma tills lunch, då hade vädret klarnat upp och vi åkte till Riverside. Jag spenderade hela eftermiddagen på cluben! Jättemysigt, varmt och skönt! Min bränna börjar tillta nu! :D Charlie hade swimteam och Ben hade diving och swimteam! Så och de stunderna som de inte hade det var de på stranden eller i poolen! :) Så det är ganska lugnt!
Idag ska jag nu vara hemma med Jack (som sover) och sen kommer Susan och hämtar oss vid lunch. Så kommer jag väll spendera även denna dagen vid poolen! Vilket inte gör mig något!
Ikväll får jag ääntligen flytta in i mitt rum! Gud jag har inte packat upp än. Så allt ligger typ i min resväska och jag sätter typ på mig samma kläder bara för att jag inte orkar rota! (a) :p
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0