Mycket dålig uppdatering

Hej alla!
Förlåt för min hemskt dåliga uppdatering. Men det har varit så mycket nu den senaste månaden. Efter student och grejer var det ju kolmården. Sen var det Eken Cup.. mitt sista dömande och förmodligen sista året som Eken Cup spelas på Gubbängsfältet. Det kommer inte att vara samma sak om Eken ska spelas på Gärdet, inte samma Eken! Och det märktes att det var mycket färre lag i år än det brukar vara. Jag vet inte varför men det var lite trååkigt. Att döma gick iaf väldigt bra, bara någon match där man fick sig en utskällning. Syrran spelade med Polisen och det gick också väldigt bra! :) Hon var nöjd och det är det viktigaste! :)
sen var det min födelsedag följt av midsommar som böjd på massa roligt och samtidigt väldigt tråkigt! Det var vääldigt jobbigt när Elin och Ellinor skulle gå eftersom att de skulle flytta till Turkiet dagen efter! Måånga tårar fälldes när de skulle gå! Always and forever<3
Ja veckan efter midsommar åkte mamma, pappa, mormor och morfar till Gotland så syster och jag hade hela huset för oss själva. Det var väldigt trevliga dagar måste jag säga. Söndagen tillbringades tillsammans med min bästa vän! <3 Underbart rolig kväll :D
Sen hade syster lite gäster på måndagen och jag hade grillgäster på tisdagen. :) Mycket, mycket trevligt!
De här senaste dagarna har varit väldigt, väldigt mysiga och bra. I söndags drog jag, lillasystrarna och Eve till JKP. Amanda bor ju där hos sin pappa så vi följde med henne hem. Jag körde, det var en väldigt rolig bilresa ner. Sen på kvällen var vi ute hos hennes häst, käkade med hennes familj, badade i hennes kompis pool och var ute på en roadtrip där ute i skogen i JKP! HAHA, "hej lilla hunden, vet du vart X bor?!". Underbaraste kommentaren och vi är bara sååå grymma.
Måndagen spenderades först på Vätternstranden, och sen A6. Hittade inte så mycket men ett linne blev det. Jag behöver ju inte så mycket saker nu när jag ska flytta.. Sen hem igen, ute och gick en riktigt skön, snabb och ganska lång promenad. Mycket godis blev det ju på söndagen. Sen dusch, småtjejerna skulle ha lite pojkar hemma så jag blev utslängd. Men jag kan säga att jag hade 2 otroligt myyysiga dagar.. Det var väldigt jobbigt att åka imorse. Tårarna rann länge efter att vi hade lämnat JKP! :/ <3
Nu är jag hemma iaf.. och det är inte långt kvar tills jag flyttar!
Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0