helg

Hej!
Ja, alla dagar känns verkligen som helg! :o haha.. nu gör jag inte så mkt! Eller jo, såklart! Men ingen skola ju!
I fredags jobbade jag från 7-17.. det gick jättebra! Lite nervöst med nya kassan, men det funkade jättebra! Lite långtråkigt i mellanåt men då hade jag min drog! Gossip girl! <3 Me likeeeeee.
Efter jobbet åkte jag till tvillingarna och var med dem hela kvällen. Jättemysigt! <3 De åkte till Naxos i lördags så det var mysigt att umgås lite med dem innan jag åkte. Vi gjorde kladdkaka och kollade på "The Dark Knight".. åh me loooove Heath Ledger<3
Lördagen spenderade jag först med mamma o pappa, handlade lite, kollade lite saker till trädgården. Sen på kvällen åkte jag till Milla! <3 Jätterolig kväll tillsammans med Milla, Jonas och Adam. Fotboll, shots, scharader och goodis! Kan det bli bättre? :D
Söndag, hela dagen spenderades i stallet. Först red jag, Mysen och Monika ut. Sen satt jag tillsammans med Lisa och kollade på hästarna i typ 2 timmar, jättemysigt! :D <3 Kommer sakna er som fan när jag flyttar! Sen var jag ute och sprang en sväng. Pratade också med min värdfamilj via skype ikväll! Det var jätteroligt. hihi! <3
Jag kommer att fortsätta skriva i denna blogg men också använda min andra blogg mer www.jennieslivsomaupair.blogg.se

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0