Kolmården med tjejerna

Halluu!
Ja, i 18-års present fick ju mina bästa tjejkompisar (Sarah o Anna) att vi (Elin, Elli, jag och de) skulle åka till Kolmården. Vi har ju inte kunnat göra detta förrän nu då det har varit snö framtill typ april (?) men i söndags blev det av efter mycket ändringar.
Jag hämtade upp tjejerna i Sickla och sen bar det av mot Kolmården. Sjukt rolig bilresan med hög musik och godis! Den tog väll ungefär 2 timmar dit. Efter halva tiden kom Sarah och jag på den briljanta idén att vi istället skulle åka till Köpenhamn istället! :D UNDERBART ROLIGT TYCKTE VI!! Men de andra var inte så på.. hahaha, så tyvärr så blev det inte så..
Men känslan av att komma till Kolmården igen. Det var så himla mysigt. Vi hade en jättefin dag med sol och varmt. Vi gick omkring och kollade alla djuren, skrattade, käkade glass bara umgicks fem tjejer som snart inte kommer att kunna se varandra igen! Inte alla tillsammans iaf. Elin o Elli flyttar till Turkiet i juni (borta i 3 månader) och sen flyttar jag till New York i juli.. På obestämd tid (eller minst ett år).

Vi hade en sjukt rolig dag! Jag älskar er tjejer! <3 <3 <3



Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0