Några dagar efter..

ja.. nu har jag hunnit landa efter den dagen som varit den bästa i mitt liv (iaf en av de bästa) just det.. studenten! Det var helt underbart! Känslan av att vakna upp, veta att idag är sista dagen! Den lite nervösa känslan och pirret i magen. Gör mig iordning och åker till Champagne frukosten för NG. Otroligt roligt att se alla i sina fina, vita klänningar och vita, nya mössor.
Stämningen bland alla var otrolig, stämningen mellan oss var nervös blandat med förtjusning. Stämningen i klassrummet sen var ja, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva, SI3 stämning! <3 Lunchen sen bestod av överraskningar.. jag fick ett stipendium och 3000 kr. Överraskad men glad!
Utspringet, ja, alla sitter nervösa i aulan och sen får klass efter klass springa ut och skrika.. Eftersom vi var sparat till näst sist så fick vi vänta lite och bara se scenen. Vi stod där, nervösa, övertaggade och bara sjöng. Sen sprang vi! Det känns som jag knappast minns hur det var.. vi bara stod där på scenen och skrek, sjöng, var glada! Släkten och familjen stod och väntade. Blommor, gosedjur och ja ännu mer blommor hängde runt min hals.
Sen var det flaket, underbart! Roligaste jag har gjort i mitt liv. Dans, sååååång, skrik!
Den här dagen skulle jag kunna uppleva igen. Dagen då all stress släppte! Då jag bara kunde njuta över allt som jag har gjort.. och nervöst ta steget ut i framtiden!
SI3, ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma det som vi har gjort tillsammans.. Vi är den SI-klass som inte varit som alla andra, inte oroat oss så mycket, kanske inte alltid gjort vårt bästa men fan vad vi har haft kul! Kärlek till er ! <3
Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0