Satc 2

Halloj,
idag (måndag) har jag varit med min lilla vän Sarah.. morgonen började med en joggingtur följt av mycket slappande hemma.. sen skulle jag och Sarah köpa biljetter till SATC 2 men då var det stängt i Sickla. Aja, fixade det sen! För det fanns gott om platser kvar så det var nemas problemas (och sen hade jag fått en fribiljett av Elin! <3 ) så jag behövde inte betala något! :D Me like!
Men vi var iaf barnvakt ett tag och sen käkade vi lite middag hos mig. Och började ladda inför filmen.. så vi kollade på några SATC-avsnitt innan vi åkte.. syster ville också hänga med så det gjorde hon.

Filmen var faktiskt väldigt bra, bättre än vad jag hade trott då jag bara har hört sjukt dålig kritik. Okej, den var väll inte lika bra som ettan, inte lika mycket drama, men annars tkr jag att den var bra. Såklart fanns det saker som jag skulle velat ändra/lägga till men den var helt klart sevärd om man vill fortsätta uppleva SATC-andan! :D

  

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0