Fredagsmys

Halloj,
äntligen fredag! Och nästa vecka går jag bara måndag i skolan. Tisdag debatt, onsdag ledig och torsdag till Norrland! :)
Men det betyder inte att jag inte har något att göra.. vi har en jäkla debatt att göra på tisdag och sen ska vi analysera två av tre debatter som hålls på tisdag till på torsdag. Vilket betyder att jag måste börja på söndag, sen kanske måndag (måste samtidigt öva på debatten) och sen tisdag och onsdag är det bara att skriva som fan! Torsdag kan jag ju inte skriva då jag kommer sitta i bilen och inte ha tillgång till internet. :( Men men, sen är det påsklooov :D och hälften kommer att spenderas hos mormor och morfar, vilket ska bli jättemysigt! :)

Idag är det fredag iaf! <3 Var ute och sprang imorse. Skönt men jobbigt. Sen till skolan.. Ellen, Sofia, Simone och jag började på vår debatt. Men tyvärr hann vi inte så långt och jag var tvungen att gå tidigare då jag skulle vara konfransier på vår debatt inför SI 1,2 och 3 efter lunch. Det var jätteroligt! Alla ungdomspartier var där och debatten blev tillslut om svensk invandringspolitik och migration. Jag är jätteglad att det gick bra eftersom det var jag som höll i det! :) Tack till alla som hjälpte mig!

 

Sen åkte Sofia och jag in till stan för att träffa franska tjejerna (tjejerna som vi var i Istanbul med i maj förra året) Det var jättemysigt och innan de kom satt Sofia och jag och pratade om alla resor vi har varit på och alla minnen! OJOJOJ!!! :D <3 Sen åkte jag till mammas jobb och vi åkte till Sickla. Mötte upp pappa och syster, käkade middag där och sen gick vi lite i affärer! Köpte en jeans jacka och en vårkappa! :D <3

Nu är det let's dance och sen solsidan! Efter det blir det neeeew moon! <3 <3

Capre diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0