Melodifestivalmys

Idag är det sol, sol och underbar lördag.
Igår var jag bara hemma och kollade let's dance och solsidan. Jag bara älskar solsidan! :D Fast jag måste säga att jag tycker det var sjukt dåligt att Molly åkte ut. För hon dansar såååå mycket bättre än Willy!! Menmen, jag tycker iaf att Claudia ska vinna.

Idag har jag varit med mamma och pappa på trädgårdsmässan. Det var helt okej, men det fanns inte så mycket fint. Mest massa skit. (a) Fikade på ett mysigt ställe norr om staden, haha. Snart kommer min bästa vän. Och ikväll kommer mina närmaste och mest underbara vänner hit och kollar på melodifestivalen :D


Go Saade? Go Salem? Go Ola? Go vem?

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0