Nej, nej, nej

Abslout helt feeeel som vann melodifestivalen enligt mig! Jag tror verkligen inte på den låten. Den tilltalar mig inte.. Elin och jag satt som fastklistrade när Erik Saade sjööööng :D haha (a) Och jag tycker hellre att Salem skulle ha vunnit än Anna. Jag har aldrig tyckt om henne! USCH!

menmen, vi hade mysigt. Bästa vän hämtade jag upp i Sickla efter att jag hade dumpat mamma och pappa på 50-års festen som de skulle på. När vi var hemma igen så började jag med maten, och en massa snack blev det! hahaha vi är ju bara såå bäst du och jag <3
Vid strax efter åtta kom Elin, Elli, Milla och Jonas.. satte oss för att kolla på melodifestivalen. :D Jag tror att tre bidrag hann sjunga innan Anna och Adam kom! :D och då också godiset. Tack Valentine! <3 Sen efter det kom också C :)
En mycket bra och rolig kväll, men måååånga skrattanfall från tjejerna och mycket "åååhade" när Saade var med i bild (iaf från Elin och mig) :D
God natt



Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0