Not so bloody monday

Nej jag ska verkligen inte klaga.. Det är ju spooooortloov! :D haha, jag känner mig som ett barn som älskar sportlov men vem gör inte? Att bara få chilla hemma, åka skidor eller kanske en utlandssemster är ju aldrig fel och bara få vara ledig en vecka! Underbart.

Skulle åkt ut till min bebis men jag fick inte köra för mamma eftersom det snöar så mycket. :/ Så nu får jag inte se min älskling på över en vecka eftersom syster och jag åker till våra gudbarn imorgon :D vilket i för sig ska bli roligt! :D och träffa min älskade kusin vitamin! <3

Idag ska jag iaf snart åka in till stan för att klippa mig, väldigt behövligt! (a) Sen träffa en viss person en snabbis och sen shoppa loss med mamma och syster. ;) haha. Ikväll bär det av till barndomsvännerna för att fika och snacka lite skit! :)
Ser fram emot en mycket bra dag!

  Barndomsvän Nathalie och jag i Mora! <3                          
 Imorgon får jag träffa charmtrollet! <3

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0