söndag igen

Ja, då var det söndag igen! Fast det känns ganska okej måste jag säga. Är lite trött efter gårdagens sjuukt roliga kväll! :D

Fredags, ja då hade jag fika med wallioo! Vi hade mycket tid att ta igen! Det var läääängesen som vi umgicks. :/ Men det blir lätt så när veckorna bara flyger förbi. Mötte mamma i Sickla sen och där blev det två väskor inhandlade. En svart, ganska enkel och sen en turkos, strandväska! Kvällen spenderades hemma då jag kollade på Let's dance och solsidan. Bra att Willy åkte ut, för Claduia och Mattias är mycket, mycket bättre. En spännande final väntar nästa vecka!

lördagen, hemma nästan hela dagen, pluggade lite och fixade med lite småsaker. Sen åkte jag till min fina Elin!<3 Där jag spenderade hela eftermiddagen och sen början på kvällen.. Vi hade en mysig eftermiddag! Tack Elin för att jag har dig. <3 Vi blev lite känslosamma också när vi insåg att vi bara har ungefär 12 kanske 13 veckor tillsammans kvar innan hon åker till Turkiet och innan hon kommer hem igen så har jag hunnit flytta till USA. Always <3 <3
Lite senare på kvällen åkte Elin och jag in till stan och mötte Elise, Em, Sofia och Madde på Wok House. Vi drog vidare till Collage där vi spenderade resten av kvällen! En jätteroooolig kväll! TACK TILL ALLA SOM GJORDE DEN! <3



idag, var tvungnen att åka på museum för att fixa en grej till spanskan. :p Som tur var följde C med innan han skulle på match. Det var väll rätt roligt! Åkte sen för att titta på min syster som spelade match.
Jag är så stolt över dig syster. Att du kunde ta dig tillbaka efter skadan. Att du är så positiv. Att du fortsätter även om du missar. Att du lyckas! Jag älskar dig lillasyster! <3



Nu till en tråkigare sak! Asså ibland blir jag bara så trött på människor. Om man är två som delar på en sak. Borde man inte prata med varandra då? Informera varandra om saker. Jag blir så trött på att du inte säger något. Du gjorde ju det förut, men inte längre. Är det mig som det är fel på? Eller vad är det egentligen? Jag orkar snart inte mer.

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0