Sunday

Söndag idag, men det känns ändå ganska bra måste jag säga. :)

Gårdagen spenderades först med att plugga i Forum med Ellen, Sofia och Simone. Sen till kusinen och hans flickvän i Kristineberg. De har verkligen hittat en jättefin längenhet! Dock inte klar, men den är mysig och cool på samma sätt! :) Sen åkte jag hem till adam (missade hela earth hour) men vi spelade spel och satt och snackade. Jättemysigt. Sen fick jag sällskap med Jonas på väg hem och mamma o pappa mötte mig i Forum (skönt med skjuts hem :D )

Jaha och inatt så ställde vi fram klockan en timme, lite jobbigt men aja. Jag vaknade halv 8 och käkade lite frukost. Åkte sen ner till stallet. Mycket folk för att bara vara halv 9, men jag satte på Mökkur hans broddar och gjorde honom iordning. :)
Guuud va han är duktig nu. Jag är så stolt över hur mycket han har utvecklats. Han kan trava flera varv nu utan att tappa balansen och sen vända snett igenom men ändå behålla traven. Hans galopp är också mycket bättre. Jag är så glad. Lisa kom och skulle hämta Zorba i hagen och ba: "MEN JENNIE, HAN TRAVAR JU!!" Jaaaa :D Hon sa en massa värmade ord till mig! Tack Lisa.

 
Jag älskar min Mökkur!

Hemma igen, käkade lite lunch och sen ut och sprang. Pluggade lite och snart kommer kusinen, hans flickvän Frida, min faster och hennes man på middag. Och senare ikväll kommer även C hit :)

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0