Sunny sunday

Ja inte bokstavligt talat men en verkligen jättebra dag.
För en gångs skull sov jag faktiskt ut, jag sov till halv 12 helt otroligt för att vara mig. Käkade lite frukost och tränade hemma. Duschade och åkte till Tyrseö för att Jenny. :D Vi hade fan inte träffats på över ett halvår, INTE OKEJ! Men det var jättemysigt och båda hade såklart jättemycket att berätta och vi pratade om gamla minnen, för vi har ju sååå sjukt många knasiga minnen tillsammans! <3 Jag lovar att jag ska komma och hälsa på dig i Västerås snart Jenny! <3


Vilka knäääppisar vi är! <3

Efter att jag hade träffat Jenny åkte jag till Annas godisbutik för att handla lite, men jag blev kvar eftersom hon bara skulle jobba en timme till och ville ha skjuts hem (a) Det var mysigt, gick och hyrde High School Musical 3 och vid 5 så stängde hon godisbutiken och vi åkte hem.. Hemma hos familjen Hillbert väntade Sarah och vi började prata om gårdagen och sen kollade vi på "This Is It".. :D Middag och sen High School Musical 3.. åååh Zac är bara för snyyyyygg! (a) efter det gick vi ner och kollade på hockeyn och shit vad spännande det blev. Olle (tvillingarnas pappa), tvillingarna, deras lillebror och jag följde matchen iaf till och från (för Anna och Sarah sov emellanåt :p) Men sen skulle alla tippa ett resultat och JAG VANN :D haha! 3-2 till Canada! <3

 

Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp de är vi ;) vi får ha en flippad kväll, det brukar ju kunna bli så ;D haha <3<3<3

2010-03-01 @ 19:54:41
URL: http://porrchenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0