Tisdag då

Japp, när alla andra i skolan är lediga så ska SI 3 vara i skolan, låter det bra? HM NEJ?!! Vi hade fyra debatter idag från 10 till 14.. Jag måste säga att det var sjukt jobbigt att lyssna och samtidigt föra anteckningar då vi nu ska skriva en JÄVLA skit analys som ska vara inne på torsdag. Alla tycker det är sjukt luddigt och jag kan inte annat än hålla med.
Sen hände en annan sak som gjorde mig så sjukt ledsen (eller egentligen arg) men min ilska gjorde mig ledsen. Jag orkar inte skriva här men det var ett slag i magen. Man försöker hela tiden och aldrig får man någon uppskattning. Då frågar jag mig själv, är det värt det?

Efter lite tröst från mina vänner åkte jag hem, käkade lite snabbt och åkte in till stan.. Mötte Frida på H&M och fick min tunika som hon hade lagt undan, den passade jättebra! Sen hann jag in på Stadium och hittade ett par converse i min storlek! Jätteglad! :D

Mötte min mattelärare och fick lite hjälp med matten. Det gick också väldigt bra!

Fram till nu har jag skrivit min analys (en av dem).. Har den andra att skriva imorgon. Snart är det Norrland iaf. Ska bli mysigt även om de har hur mycket snööööö som helst. Kanske inte jätteroligt, men ändå mysigt! <3

Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Elise

"Mötte min mattelärare och fick lite hjälp med matten. Det gick också väldigt bra!"

Då bara måste man undra: Stötte du på din lärare och bad om hjälp?!? Eller hade ni bestämt träff?!?

2010-03-31 @ 00:03:04
URL: http://elisela.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahhaha, nej han hjälper mig. Han går på KTH så han är världens nörd men bra på att förklara! hahha

2010-03-31 @ 13:21:03
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0