Torsdag

Ja, idag är det torsdag. Inte så himla rolig skoldag, men det får väll funka! Jag blev bara så himla ledsen att vi fick sååå himla mycket att göra på filosofi/svenskan! BLÄÄÄÄ!! Aja, men det får jag ta tag i, i helgen!

Men lyckligare blev jag när jag kom till stallet. Snälla Kristina hade tagit in min bebis så jag skulle hinna sätta på honom broddar! Han var jättedukig medan jag satte in 16 broddar. Funderar på att kanske ta bort hälften, men det får väll smälta lite mer innan jag gör det. Sen gjorde jag iordning honom, och sen började lektionen. Och guuud va duktig han var idag. Han kunde trava långa stäckor, vända i kurvorna och sen vända upp! :D Han har fått mycket finare och renare skritt. Vi fick jättemycket beröm av Malin så det kändes bra. <3

Väl hemma igen så var det HANDBOLL! :D Hammarby vs Ystad! Och mitt YSTAD vann :D Såååå himla bra! Nu är ni ett steg närmare slutspel! <3

 

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0