Cruiseee to Åboo

Halloj allesammans,
Skolan tar typ all min tid. Det är därför jag har varit så dålig på att uppdatera.
Men kryssningen blev iaf väldigt lyckad och rolig.
Klassen möttes vid Slussen och åkte tillsammans till Gärdet. Där fick vi våra hyttkort och sen gick vi ombord! Jag som hatar att åka båt tyckte såklart att det var lite jobbigt. Sån tur var var det väldigt fint väder! Så vi stod på däck och blickade ut över Sthlm medan båten styrde mot Åbo..
Sen kom vi på att vi var hungriga så då satte vi oss några tjejer och skulle käka lite. Det slutade med att vi blev "Svenska landslaget i Dart".. Ingen kommentar dock! Kärleek! <3
En vääldigt spårad kväll, som alltid med SI3, men ingen ramlade över bord och vi kom hem.. Mer eller mindre fit for fight (jag skulle nog trycka lite på mindre!!!) haha

  

I spent my time just thinkin thinkin thinkin bout dart
Every single day yes, i'm really missin' missin' dart
And all those things we use to use to use to do
Hey girl, wuz up, it use to be just me and dart
I spent my time just thinkin thinkin thinkin bout dart
Every single day, yes i'm really missin missin dart
And all those things we use to use to use to do
Hey girl wuz up, wuz up, wuz up, wuz up

Meet me halfway, right at the boarderline
That's where i'm gonna wait, for dart
I'll be lookin out, night n'dart
Took my heart to the limit, and this is where i'll stay
I can't go any further then this
I want dart so bad it's my only wish

Svenska damlandslaget i Dart! <3



Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0