Glaad måndag

Ja sista måndagen på NG! :o känns faktikst lite konstigt att säga sista gången till allt man gör på NG.. på ett sätt känns det skönt, på ett sätt inte! Men det ska säkert bli bra! :D

Jag är iaf super glad idag! Jag fick de betyg jag ville ha i spanska, engelska o matte så jag är underbart glad. Inget har kunnat förstöra min dag! :D Efter dagens lektioner så gick jag, möller o Annelie till Forum för att handla lakan och sprejfärg till flaket.. imorgon ska det sprejas! ;) SI3 <3 Sen shoppade jag lite med min bästa vän.. det blev ett nattlinne och en fika med Sarah o hennes kompis Fanny? Eller var det Freja? Oj, kommer inte ihåg :o

Väl hemma igen blev det en joggingtur (mycket skönt!) Och sen lite snack med mormor/morfar och sen farmor! När jag hade pratat med dem så började jag med ett födelsedagskort till min systers kompis.. och då kom jag på att jag skulle ringa min vän Marcus.. som fyllde 18 i lördags. Det är verkligen världens bästa killkompis! Jag kommer sakna dig som fan när jag flyttar! :o Du är bäst! <3

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0