Glad torsdag

Halloooj,
bara 1 vecka kvar till studenten. och jag är klar med allt skolarbete! :D jag är så sjukt glad nu..

Fick tillbaka nationella i Matte C idag och jag fick VG. Är hur glad som helst (eftersom att Matte är ett av mina sämre ämnen). Så nu blir det VG som betyg i Matte C.. och det är inte helt fel! Sen får jag antingen MVG eller VG i spanska steg 5.. också sjukt glad för det.

Sitter och lyssnar på Gyllene tider.. jag blir alltid lika glad av att höra dem. Jag älskar bara deras musik, alltid gjort och kommer alltid göra! Det är något speciellt med deras musik, jag menar, det är den musiken som jag har vuxit upp med.. som alltid kommer att påminna mig om min barndom. <3

http://www.youtube.com/watch?v=o3JrCEE793c&feature=related favoriten. <3

Min ögoninflamation är mycket, mycket bättre nu. Glad för det med. Även om det blev glasögon i skolan idag. :p (a) något som jag aldrig haft förut.. men men.

Vi får se lite vad helgen bjuder på.. men jag tror att det ska bli lite bio och sen umgås med vännerna. Imorgon blir det iaf jobb hela dagen. Först gym och sen jobb fram till 5. :)

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0