Ledig onsdag

Som många av er vet är jag ledig varje onsdag.. väldigt skönt! Fast såklart ligger jag inte i sängen och latar mig (vilket alla som känner mig bra vet att jag inte gör!!).
Imorse skulle jag iaf till tandis.. men de ringde typ en halvtimme innan och sa att min tandläkare hade blivit pappa igår så han var inte där (såklart!) så då blev det en ny tid.. en månad senare! :o

Skjutsade lillasyster till skolan och drog mig sen hem till bästis! Satt ute länge och åt lite "frukost" med hennes mamma.. sen fixade vi klart vår religion. Redovisning nästa vecka. Vad händer inte nästa vecka liksom? BLÄ för skolan just nu. Jag tror fan att alla treor har det jobbigt nästa vecka. Am I right?

Vi har iaf jättemycket men tyvärr är både Sarah och jag väääldigt skoltrötta så vi orkade typ inte göra något. Vi skrev lite mer på filo som också ska vara inlämnad nästa vecka! Filosofi meningen med livet? Jag börjar ju undra..
Vid lunch kom även den andra fina tvillingen hem.. lite mer skolmotiverad än Sarah o jag! (a) haha.. Sarah o jag solade på studsmattan medan Anna satt o läste högt från sin religionsläxa.. väldigt skönt! Och jag fick faktiskt färg, även fast jag inte trodde jag skulle få de då det var ganska molnigt! :/

Nu såhär på kvällen har jag skrivit lite mer filo men jag orkar typ inte mer.. ska ta med den till min lärare imorgon och höra hur jag ska utveckla den ännu mer.

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0