SM-finalerna

Halloj allesammans,
är i Ystad nu. :) Mitt andra hem.. jag känner verkligen att jag skulle kunna bo här nere i Skåne när jag blir stor. (Eller iaf gifta mig med en skåning)..

Gårdagen tillbringades hos kusin vitamin i Veberöd. Först mammaträff och sen hämtade vi mitt lilla gudbarn Alexander på dagis. Gud vad han växer! Och pratar.. riktig skånska mitt charmtroll! :D Sen var det middag hemma hos farmor o farfar! Alltid trevligt! <3

Snart bär det av mot Malmö och ikväll är det sm-finalerna. Så faster o jag ska gå lite på stan tills pappa kommer (han är på någon föreläsning eller nått nu).
Sm-finalerna mellan damerna 16.15 Sävehof-Skövde
Sm-finalerna mellan herrar 19.00 Sävehof - Drott
.

Heja, heja Drott!


Världens finaste gudbarn! <3

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0