Working

Ingen skola idag.. eller bara en massa redovisningar som jag inte hann gå på. Men jag tror faktiskt inte att jag missa så himla mycket. För idag väntade ju jobbet.. jag känner min som hemma här. Mitt andra hem!

Ingen av sjukg. är här idag då de är på någon avslutningsgrej.. haha. Så jag sitter här helt ensam och gör inte så mycket. Det kommer lite folk som tränar, det ringer lite då och då, sen sitter jag mest här. Men som tur var har jag min nya drog!

GOSSIP GIRL BÖCKERNA! Jag har alla hemma och har läst typ 3 st på en vecka. Okej, jag vet jag är lite barnslig men jag verkligen älskar dem. De är lättlästa, roliga odh jag bara älskar att måla upp bilderna av alla kläder och händelser i huvudet. Om ni inte har läst dem. GÖR DET! Ni har missat något.



Idag märkte jag verkligen att jag bor i ett i-land.. när jag kom till jobbet och skulle hänga av mig min jacka så såg jag att en svart boomerang jacka hängde på kroken. "Vem fan har på sig en vinterjacka i maj?!?!?!" tänkte jag. Så jag var lite ful och kollade i fickan eftersom jag såg att det fanns ett papper där. På pappret stod det min pappas namn på!!! Hahahaha vilket betyder att det är MIN jacka som hänger där! Och jag har inte ens saknat den eller vetat att den har varit borta! FY! haha men nu ska den hem och hänga på sin rätta plats igen!



Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0